24. aug. 2009

Etter storm kommer stille



"Han steike førr et vèr! Himmelen va blitt svart da han kom settanes inn frå nordvest. Iskalde stormkast fòr inn frå storhavet og slo beinan under meg da eg bærga småbåten opp i fjæra.

Kulda jog gjennom kroppen og auan fraus nesten ihop. Neste rossa sendte meg på hau i fjæra. Hadde eg bare hatt tid til å bainnes, tenkte eg i mi avmakt. Da eg karra meg opp igjen slo han til med tredje rossa, og himmelen åpna seg. Eg blei søkkvåt fra innerst til ytterst. Eg kraup i skjul bak naustet og deretter opp og inn i huset.

Den fandens nordvesten huserte rundt i minst en time. Sleit og reiv i taket, sparka i døra og skreik som førpinte sjeler. Men så spakna han. Havet la seg nokka. Det klarna opp i vest og ei bleik februarsol lyste opp bak horisonten. Æ fraus fortsatt, men da visste eg at snart ville våren komme. Gudskjelov. Gud-skje-lov!" 


 "Vinterstorm", 2009, Jan R. Iversen. Olje på plate, 50 x 40 cm ©


Nå har jeg registrert meg på Bloggurat og Tromsønorske bloggkart!

Ingen kommentarer: